Snart mot Österjörn..

..och midnattsols!
Jag är så fruktansvärt taggad och längtar jätte mycket. Kommer bli spännande att se vad Doris har att erbjuda i svåren och få träffa alla Doris syskon. Ska också hoppa Daisy i medelsvår och Sally i medelsvår och lätt. Kommer bli grymt! :)

Har riktigt bra nyheter här, jag håller på att förhandla mig till en "kanin-stuga" och det går riktigt bra. Pappa pratar om att bygga en, så vi får se. Då lär jag ju återkomma om när vi börjar bygget. Då kommer jag bygga två/tre fackare inne i stugan också, fast det och inredning till burarna kommer jag då ta som en födelsedags present. Då får vi se om jag kanske kan förhandla mig till en bebis också?

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

Jag längtar också.. :D

Skoj, hoppas du får din vilja igenom!

2012-05-26 @ 13:24:15
URL: http://fotoryttarnas.se/
Postat av: Clara

Kuligt värre. Vars bor Doris nu? I garage eller utomhus?

2012-05-26 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0