Resultat från gårdagen!

Kort och blöt tävling, men både jag och kaninerna överlevde visst!

Krok Doris:
Doris var väldigt duktig och hanterade situationen fint, stora vatten pölar var inget större problem. Vinst på 2+2. Bebis!

Krok Lillen: Jag hoppade ju Lillen åt Cecilia som jag gjorde den 29 också. Han var så blöt och inte speciellt sugen att hoppa då.. Han hoppade tre hinder sen var tiden ute. Men jag är glad att han försökte trots omständigheterna!

Rak Doris: Till den här klassen hade hon hunnit bli en stor blöt höna som var kall och trött.. Jag ville inte pressa henne så hon fick gå igenom banan i sin egna takt. 3+3 = ingen pinne eller svår klassning..

Jag hade faktiskt klarat mig utan den här tävlingsdagen, det jag menar är att vi alla var blöta och kalla och hade nog kunnat vänta tills nästa helg. Men jag och Doris hade kul som vanligt så en pinne som hon knep var ju kul! :)

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis! Vad duktiga, men Lillen är väl inte din? :)

2012-05-06 @ 15:06:06
Postat av: Victoria

sv: ah, jag vet! ;o det var en som "snodde" min hoppbild på Hibiskus när han hoppade x:et och la ut den bilden för hon sålde ett sådant hinder :P Hibiskus blir KÄÄND xD hahaha

2012-05-06 @ 22:16:50
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Love

Go Doris, go go go Doris ;D

2012-05-08 @ 16:07:14
URL: http://klippanskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0