Pussla Hage!

Idag var det riktigt varmt, soligt och allmänt super väder. Så jag bestämde mig för att pussla och bygga ihop en hage!
Det gick som förväntat bra och jag fick ihop en liten rastgård. Den ser ju dock så tråkig ut för den går ju bara rakt fram, det för att jag har tak på den, tack vare min lilla tjej som lärde sig att klättra förra sommaren..

Både Daisy och Doris blev super glada av att få komma ut och röra sig lite fritt, dom är ju vana att rastas i sele.
Om vädret tillåter så ska båda två vara ute i hagen minst 1 timme imorgon, som idag. Den är tusen gånger finare i verkligheten, promise..

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Skönt med en sådan! När jag hade kaniner ville jag med göra någon typ av stor bur, men jag kom aldrig på idén att göra så här ;)

2012-06-01 @ 16:55:58
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0