Kaninernas tävlingsböcker!

Så här ser det ut i dom, hur ser det ut i dina? Kommentera!
Jag lägger inte ut dessa bilder för att skryta eller så, bara för att jag inte kom på något bättre bloggmaterial.
datumen står efter ÅÅMMDD (År-månad-dag), hoppas ni kan läsa min handstil!

Doris



Första sidan.


Andra sidan. Dom tomma rutorna är inför midnattsols.




Första sidan.


Andra sidan. Hon är faktiskt en pinne från ELIT i höjd, fast det är inte så svårt att ta sig dit men ändå. ;)

K står för krok R för rak L för längd H för höjd, M medelsvår L lätt S svår E elit EJE ej elit. U står för pinne, på vänstra sidan ser ni deras resultat som t.ex 0+1 betyder 0 fel i grunden 1 fel i finalen. Där det är struket är det för att jag valt att inte starta där eller andra orsaker.

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Mirra

Oj vad mycket du har tävlat!

2012-06-01 @ 16:31:45
URL: http://mirramarika.blogg.se/
Postat av: Emma Jonasson

Haha, det ser nog ut ungefär som i dina böcker, jag har ingen lust att skriva ut alla resultat.. ;)

2012-06-02 @ 19:00:31
URL: http://fotoryttarnas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0