Daisy asså..

GRYM! idag var jag ju på tävling, både Doris och Daisy kunde bli elit, fast i olika grenar. Doris fick pinne i första på 0+2 (Igentligen 0+1 men ett fel i korr.) och var verkligen jätte fin! Sedan kommer ju den andra, avgörande omgången då det inte går lika väl.. 3 fel ingen final, men det känns ändå bra, det får inte gå allt för fort! Daisy då, i första medeln fick hon pinne på 1+2, jätte fin. I andra medeln var banan svårare, hon var otaggad och varm.. 4 fel ingen final. Callie gick på 10 fel, vill ni ha detaljer eller säger resultatet nog mycket? ;) Hoppade ju Rapunzel i lätten också, hon var SÅ fin!! I första gick hon på 3 fel, det var över förväntan. Sedan gick hon på 1+0 och fick pinne, sååå glad var både jag och Viktoria! Hoppade ju höjd också, det gick toppen! Daisy fick pinne och blev ELIT! På 70 blev hon ju som vanligt "trött" och började gräva istället.. Hon är ju SM klar, men hoppar hon inte 70 är det ingen idée att dra med henne.. Jaja, lyckad dag. //Hanna


Kommentarer
Postat av: Nightflies

Vad tävlar du i för klasser med dina kaniner?
sv: Aha, nja inte direkt vi har bara mötts genom bloggarna :) Jag har tävlat längre än er ålder och tävlar för ULKH men numera har jag än så länge inte så duktiga kaniner

Postat av: Nightflies

Oj så duktiga kaniner du har! Jag har inte hunnit tävla mina så mkt de senaste åren därför har de blivit kvar i lätt ha ha! Men det ska det snart bli ändring hoppas jag på :)

Postat av: Emma Jonasson

Hejja, en pinne från elit är inte så dåligt, snart är ni där. Och grattis till Daisys elitklassning, tycker du ska ta med henne till SM. ;)

2012-07-16 @ 17:47:11
URL: http://fotoryttarnas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0