Lite snabb info!

Nu drar jag några snabba meningar om allt!

Tävlingen gick inte speciellt bra, Doris var varm och seg, thats it. Daisy fick oväntat följa med, vilket ledde till en andra placering och pinne. En kvar från svår, dock vill jag inte det, hon gick på 3+1 vilket inte är bra alls, tyvärr..

Skolan har börjat och där sitter jag på högstadiet, uäh.

Skördedagarna HELA HELGEN, taggar till tusen! Ska bli så grymt kul, längtar.

Vaknade fem imorse, om någon ville veta. :P

Igår var det en igelkotte som smitit in i garaget, jag blev rädd men inte kaninerna. Kollade igenom båda två om dom hade några bett eller då, men nej. Hela och rena. Igelkotten var som tur en bebis.

Imorgon ska jag och Wilma in till staden och köpa priser inför helgens festligheter. Sedan ska vi hem till henne så jag får kolla på bebisar!

Lite kort om allt..
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0