Uppe tidigt + Hinderinlägg!

Hej påer!

Idag är jag uppe tidigt (även fast jag har lov!!) men det är för att jag måste fixa och trixa i ordning med kaninerna, för jag ska åka till Linnea och hoppträna! :D Dit tar jag med mig Callie & Daisy, Vi prövade med att få in doris i bilen igår kväll, för att veta vilka jag skulle ha med. Men hennes transport bur rymdes inte för att jag har med mig 2 hinder som ni också ska få se i detta inlägg.. ;D OBS! Jag har endast tagit med dom jag använder mest!
Mina hinder:

Trappan - Trixie
Mycket fint hinder, använder det ALLTID när jag tränar!
Gamla lillebron - Libraartic OMÅLAD
Riktigt gammalt hinder från libraartic, Men det är fint!
Gamla storebron - Libraartic
Oj oj oj.. Gammalt säger jag bara! Men funkar fint till alla sorters banor, jag själv brukar kombinera denna med ett rätuppstående bakom, iaf när jag tränar doris!
Kroken - Hemmabygge
Jag vet inte vad jag tycker om det hära hindret.. Men jag ska stoppa dit riktiga märlor, för spikarna kan vara vassa!
Femman - Hemmabygge
Inte direkt super fint hinder.. Men ack så bra! Den ska jag också fixa till, mest med märlorna.
Starten - Trixie
Använder det inte till något annat än start, eller mål hinder. Men det är bra om man ska precis lära en kanin att hoppa!
Dom dära hinderna använder jag alltid när jag tränar. Har ju betydligt många fler! Men orkar inte ladda upp dom bilderna nu.. Kan komma senare i något annat inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Miifi

Vinnaren av Veckans blogg-tävlingen utsedd. Kika om det var du som vann här: http://miifi.blogg.se/2011/october/vinnare-av-veckans-blogg-v43.html#comment



Du kan även anmäla dig till en ny omgång av Veckans blogg-tävlingen här: http://miifi.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-tavling-v44.html#comment

2011-10-31 @ 16:01:30
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: <3Ellen!!

fin blogg, fina hinder :)

2011-10-31 @ 17:13:41
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0