Kunde verkligen inte hålla mig..

..Från att blogga, här kommer svaren från min Fråge stund! Vill även passa på att tacka Victoria till tusen, jag vann hennes veckans blogg och det betyder GULD värt! :D
hur många kaniner har du? - 2, fast daisy är på dispans hos min kusin då min pappa är allergisk, men under sommaren kan hon därremot vara hos mig för då sover hon ute.

vad har du för kamera? - Jag har 2 olika, en Olympus och en Kodak Z981

vad är det roligaste med att fotografera? - Att man tillslut kan få riktigt fina bilder, och man har lätt för att bli nöjd!

vilket är ditt favoritpogram? - Om du menar på tv så är det Top model ;)

vad är dina kaniner för raser? - Har haft en hermelin kanin, Dom jag har nu är Dvärgvädur. Doris har även spår av holländare.

hur högt har du hoppat med dina kaniner? Både träning och tävling. - Båda mina kaniner kan hoppa hur högt dom vill men jag tränar inte så mycket högre klasser för då kan kaninen få en vana att putta ner bommar i lägre klasser, men jag tränar elit HÖJD med daisy för där satsar vi på elit.

Hur länge har du haft kaniner? -  Nästan 4 år.

Hur ofta tävlar du och vad är dina kaniner klassade? - Jag tävlar nästan varje helg om jag inte har något förhinder. Kolla längre ner för att se vad dom har för klassning!

Vad är det roligaste med att blogga? - Att det faktiskt finns riktigt underbara lärase, som tycker om det man skriver om och uppskattar sitt jobb på bloggen ♥

Vilka är dina favoritbloggar? - Vickevictoria,Svartkanin,Rabbitever och Kulltorpsbramaa. Alla på blogg.se ;)

Har du några fler djur är kaniner? - Har haft en uppfödning av vandrande pinnar XD

Går du i någon sport? - Yes, Fotboll,Innebandy,Dans och kaninhoppningen ;)

Har du några syskon? - Om inte kaninerna räknar, nej.

Vilken klassning har dina kaniner? - Daisy: Rak: Medelsvår
Krok:Lätt 1*
Höjd: Ejelit 1*
Längd: Ejelit

När ska du på nästa tävling? - Söndagen den 30

Vad har du för mål med doris? - Solrosgårdens Gt Ch Whisper of the heart :)

Vad har du för mål med daisy? - Att få starta på SM i höjd!

Vem är din "drömkanin" ? - Den viltgråbrokade hanen i denna annons:http://www.skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=39497

Hur många kaniner vill du ha? - 4 st, så 2 till blir nog bra, man ska ju kunna ta hand om dom också ;)

vad tycker du om min blogg? - Riktigt bra!







Kommentarer
Postat av: Victoria

ojj, hur hinner du med så många sporter? hur ofta tränar du dom olika sporterna?

Själv tränar jag gymnastik tre gånger i veckan. har gått i fotboll (i 4 år) och dans. Har även precis slutat i tennis, för jag hinner inte med det också eftersom jag har så mycket träning med gymnastik. Har faktist också provat på cheerleading som jag också tycker är grymt roligt.

2011-10-16 @ 14:41:28
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nu har jag lottat ut vinnaren av 2 nagellack.. kika in & se om det blev du! http://vickevictoria.blogg.se/2011/october/vinnare-2-nagellack.html

2011-10-16 @ 15:28:52
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Amandah

Hej. Har lagt ut lite nya saker på bloppisen. ^^ Välkommen in och kika. ^^ Finns bla. Marble skor, Friis & Co. Väska och Cheap Monay Jeans.



Mvh Amandah

2011-10-16 @ 17:33:59
URL: http://exeggutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0