Godkväll..

Godkväll bloggen!!

Nu har vi kommit fram till mormor, det var någon försening för att det var någon trafik olycka eller något sådant.. Så vi åkte buss i 4 timmar!!! Booooring..

Men nu är vi framme iaf, och lilla smarta jag glömmde såklart doris vattenflaska hemma, fast krokad i buren.. GREAT! Meeen jag hade verkligen tur! Moster hade köpt en vatten flaska att ha där, vilket var riktigt tur, annars hade jag fått ta lilla mus vatten flaskan som hon har i transportburen, haha.. Det hade inte riktigt funkat ;)

Aja, ska iaf natta doris, och mig själv nu. Bloggar mer på morgonen då jag kommer lotta fram "Dagens Blogg" :D Men ni kan fortfarande anmäla er ända till imorgon på morgonen! Så keep up the good work och anmäl er!! :) Direktlänk till dagens blogg: http://typkaniner.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment

Bjuder på en arkiv bild som jag hittade på min dooooris!

Ridning imorgon, får sova hur länge jag vill också! yeyeyeyyeye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0