Fullspäckad dag tomorow ;)

Nu snackar jag med Linnea, och taggar inför morgon dagen!

Nu har jag precis prövat ställa upp WM i garaget och hoppa med doris, bara en liten tryout. Det gick awesomeee!! Hon tränade lite svår klass och det gick ännu bättre, fin tjejjen ♥
Men iaf, imorgon så ska jag och Rebecka åka och köpa massa idgredienser till nyår's bakningen. Sedan går vi vidare till daisan och sedan hem till mig och baka! Imorgon ska jag även ta lös märlorna från mitt gammla (skit hinder) som är hos daisy, för jag ska använda dom märlorna till ett annat hinder. Med tanke på att dom ser helt nya och fina ut så vill jag ju inte ta mina krampor för dom är inte lika bra.. Jag ska bygga ett rätuppstående, Nationen! Det säljs inte, utan är ett sorts företagsreklam. Fast mitt plank kommer bara vara hel blått istället för något sorts reklam på den. Men ja, då vet ni ju det ;)
Kanske drar igång en vintertävling nån dag? vi ser ju om jag orkar! xD
God night, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0