fullproppad dag!

Godkväll, idag har det varit en helt fullproppad dag med massa roliga saker! :D
Först kom Wilma till mig, vi hopptränade med Doris. och det gick bara bra, kunde givetvis ha gått mycket bättre.
Sen drog vi in till stan, då lämna vi ut julklappar (lilla tomten?) sedan åt vi middag. Självklart något onyttigt.. Skrovmål med extra lökringar och pommes, tog även en ApotekArnes julmust till. Yamms! ^^
Sen drog vi vidare, och nu är klockan 22 och vi har precis kommit hem.. Nu ska jag krypa ner i min onepiece och dom nya tofflorna och läsa ut (!!) den ägiga boken jag fick igår. Visar bilder imorgon, då jag inte hinner nu. Fortsätt gissa vilken bok det är! Tips, den handlar om kaniner! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0