Dagens fråga..

God kväll, ellr ja godnatt i mitt fall ;)

Nu sitter jag med datan i min famn och ska strax lägga mig.
Men här sitter en besviken Hanna..Victoria sa att hon stod utanför mitt hus, men hon var inte där ;c...
HAHHA okejj, jag skämtade! (humm, smått dålig humor?) Men jag och Victoria fjantade oss på facebook, hon skrev att hon pratade med min mamma i telefon och att hon stod utanför mitt hus osv.. Och tillsist skrev hon; " Asså när kommer du ut ? :D Jag har ju stått här i några timmar bara.. ;) " Haha..
Men jag tänkte ställa en liten fråga till er nu..
Svara i en komentar, om jag inte fått några svar förrän imorgon vid lunchtid, rättare sagt nästa bloggning. Så tar jag upp frågan mer och mer! Så svara på nue! ;))

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahah, du kom aldrig ut så jag åkte hem då.. :) Men jag fick komma till dig idag igen. Jag är strax utanför och då får du faktist komma ut!



Du kan ju visa många bilder på kaninerna, när de hoppar :D Det är alltid roligt :)

Sen om du har kan du ju visa supergamla bilder på kaninerna, sen när du fick dem. (om du har bilder sen dess).

Skulle vara roligt om du visade bild på alla dina hinder med. Tror du kanske gjort det innan men jag kommer inte riktigt ihåg alla tror jag ;)

2011-12-29 @ 11:20:48
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: ja, alltid roligt att se ;)



och jag kom på en till. Om du har bilder från din första tävling?

2011-12-29 @ 11:59:57
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0