Nervig matte!

Hej på er!
Sitter här hemma och är allt för nervig och nervös.. Doris är ju i Sävast med Cecilia och tävlar!
Vi hoppas på en svårklassning i krok så hon får tävla storspoven cup under Midnattsols. Hon ska hoppa medelsvår krok och svår rak idag. I svåren har jag inga som helst krav på henne, bara hon försöker så är jag nöjd, så kan vi jobba vidare på svåren senare. Sen sk jag ha ett ganska stort break från hoppningen, till midnattsols dit vi åker 8 juni.

Hoppas ni kära läsare sitter hemma och håller tummarna för min lilla bebis!
Kan även be en annan "läsare" lägga av med sina anonyma och rent av patetiska kommentarer.
//Hanna


Kommentarer
Postat av: anonymasteeeeeeehh

okej jag slutar

2012-05-20 @ 11:57:08
Postat av: william

bra att den annonyma slutar;)



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Still Lost" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-20 @ 20:28:37
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Jadå ;D

2012-05-21 @ 15:43:39
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0