Utmanad!

Emma på Fotoryttarnas.se har valt att utmana mig, även fast jag borde sova så gör jag det klart nu.. ;)

1. Din favoritdag på veckan?
Fredag, såklart!

2. Drömkameran?
Jag är långt ifrån kamera expert, så in the face.. Nikon D90!

3. Drömkombination häst/kanin?
Jag är ingen häst fantast heller även fast jag rider ganska ofta, så jag väljer kanin komb. istället! Stjärnans Hummingbird Heartbeat + Solrosgårdens Whisper of the heart (min Doris!) dom må va nära släkt, men önska kan man alltid!

4. Favoritnamn?
Typ Sofia, det hade jag tänkt mig kunna heta.

5. Om du fick byta liv med någon annan, vem skulle det vara?
Hmm.. Maria Knutsson? Hon driver en riktigt känd hoppuppfödning och har själv grymma kaniner. Kanske lite tråkigt val men jag lever mitt liv och är väl någolunda nöjd med det, för tillfället.

6. Hur ska din perfekta häst/kanin vara?
Min perfekta häst ska vara en riktig läromästare. Den behöver inte tävlas i någon speciell gren, nog för att jag föredrar hoppning men den ska vara snäll och ha glänsande personlighet!
Min perfekta kanin ska vara en Doris med finare kropp ;)

7. Vad tycker du livet är värt att leva för?
Det man älskar, håller på med och vill.

8. Vad gör du om femton år?
Tävlar SM i Kaninhoppning och vinner med en Doris bebis.. Nej men har förhoppningsvis jobb som vetrinär och en underbar familj!

9. Vad drömmer du om?
Att en dag få ett riktigt kanin stall fullt med hoppisar, få ett jobb som vetrinär, pierca naveln snarast, ha en stor walk in closet full med Jeffrey campbells!

10. Bästa webbplatsen du vet?
Hm.. Skhrf.com/forum?

Wilma på Vingenshoppkaniner.blogg.se och Vickevictoria.blogg.se ska bli utmanade!
1. Vad drömmer du om?
2. Vad vill du jobba med när du blir större?
3. Favorit djur?
4. Favorit mat?
5. Favorit bok?
6. Vad betyder mest för dig?

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

Garderoben lät ju inte helt fel, hehe. ;)

2012-06-05 @ 07:40:09
URL: http://fotoryttarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0