Klubbmästerskap

Till helgen (är jag borta) ska Doris tävla Stormästaren under klubbmästerskapen, jag är taggad, fast än jag inte är föraren. Doris kommer hoppa med Cecilia (Tack så grymt mycket!) under hela helgen och jag önskar dom världens lycka till, Doris kan faktiskt bli 1 pinne från elit..!! Jag hoppas verkligen att hon iaf får en pinne i rak och krok, då är hon en allt för bra bit på vägen, och det gör mig rädd.. Hon har gått upp i klasserna ganska fort, och här i svåren har det gått undan med en väldans fart! Blir hon elit i juli, har VI nått vårat mål på mindre än ett år, det gör mig otroligt stolt :') Hon är grym oavsett vad, min lilla bebis! //Hanna Doris när hon var lätt i september.

Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

Hejja Doris :D

2012-06-28 @ 08:03:12
URL: http://fotoryttarnas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0