Ett år med mina fina..

Igår har jag känt Linnea i ett år, hur jag kommer ihåg det? Jo, jag träffade henne på en tävling första gången och började smått prata med henne.

"Känt dig i ett år nu, min fina vän. Alla borde ha en som du! Har jag tråkigt en minut, ringer jag dig, känner jag mig forever alone så känns det alltid bättre när jag har dig, du är min vän. ♥ — med Linnea Nordberg."

Och mitt lilla yr väder, som jag fick hem för första gången. Du var så blyg och försiktig i början, men jag såg hur du sakta växte för varje dag som gick..

"Min lilla pälsiga boll, till kanin. Ett underbart år med dig idag, många kramar, många tårar, många pussar, älskar dig så sjukt mycket mitt yr väder. Är så fruktansvärt glad att jag har dig, du och jag för alltid. Tack Dessi för denna underbaring! ♥"

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tur att man träffade ngn som dig! ♥ ;)

2012-06-06 @ 16:36:31
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0