Vars ska jag börja..

Glömt att berätta halva livshistorien känns det som, mitt liv inom hoppningen och kaninerna tog ett steg framåt förra lördagen. Känslan var sjuk, knäpp och allmänt läskig när Cecilia ringde mig. Doris vann svår rak på 0+0. Hon blev elit..
 
Det är galet. Jag vet som inte vars jag ska ta vägen.. När jag tänker på det, att nästa rak tävling får jag anmäla mig till ELIT med min kanin. Hela kroppen vill typ springa iväg och göra glädje skutt och tjoa, min lilla fula Doris är elit i rak. Världens bästa kanin. Stort tack till Cecilia för hjälpen, imorgon får jag hjälpa dig med.
 
Well, det var halva delen. Jag har ju faktiskt varit utomlands.
Palma i nio dagar, otroligt skönt att få komma bort hemifrån, även fast jag saknat mina små. Det glömde jag faktiskt inte ens att berätta, jag ville inte och fick inte. Mamma inbillar sig att vårat hus skulle bli rånat då.. Men nu är jag på hemma plan igen. Inläggen som kommit upp då? Det var tidsinställda allihopa!
 
Imorgon kommer Egzon hit, cecilias lilla plutt. Han är min favorit, så jag är jätte glad att han ska vara här! Uppdateringen blir bra, Viktoria ville ha en vlogg så ska försöka fixa det. Ha det bäst.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommer du och tävlar på LK? :)

2012-07-31 @ 17:29:26
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0