Gokväll!

Ni får veta hur det gick i DM:et imorgon!

Hoppas ni blev nöjda med bilderna på Doris, Kajza skulle skicka bebisbilder på daisy oxå! Men jag behöver fler tips om vad jag ska blogga om.. Ska jag dra igång frågestund? En ny tävling? Ni bestämmer, Sen vill jag även tacka er för att ni verkligen ha hållit statistiken på topp! Idag har jag haft nästan 50 läsare, det är jag gode nöjd med. Men nu ska jag strax gå och lägga mig, har ju skola imorgon.. Kan även säga att OM det blir tävling den 21 så lär den vara ute vad jag har hört. Aja, ha det bra tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mirra

Gud va mycket tävlingar ni har där uppe!

Våra slutade i September och börjar i April :o

2012-01-16 @ 18:13:17
URL: http://mirramarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0