Godkväll!

Nu har jag precis varit ner och gett doris lite hö, så har hon något att tugga på! Snart kommer mamma och pappa med pizza. YammiYamms!♥ Men ikväll ska vi spela bingo lotto, uppesittar kväll vettni.. Tror det slutar tolv, men jag kommer inte vara vaken så länge vad jag tror.. xD Yaya, ni kan få en liten bild här vid nattkvisten, så ser vi väl om jag gör något mer inlägg. Men det kanske får räcka för idag, så bloggar jag mer på JULAFTON!!
Och jag lovar att göra ett inlägg så fort jag vaknat till lite grann. Kramiz!♥

Söt stampisen då!

Kommentarer
Postat av: <3Ellen!!

det ser lite ut som min kanin Zira, fasst Zira är ju större och öronen står upp..

2011-12-23 @ 20:59:24
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0