Jag ska verkligen bättra mig..

Har inte bloggat på ett helt "Blogg år", vilket är riktigt dåligt.

Men jag lever, kaninerna likaså. Doris har tagit sig igenom en period med mask, vilket gjorde att hon var tvungen att stanna hemma från skördedagarna.. Cupen jag längtat efter så otroligt länge för att få tävla henne där, men nej. Jaha, det var bara att vara på bra humör ändå. Ingen pinne där för Daisy.

Sedan gick det en helg utan tävlingar, men den 8/9 var det dags igen! Denna gången fick Doris debba elit och Daisy blev svår i krok, sen fick Doris sin första pinne i höjd!

Till helgen skickar jag Doris, kanske Daisy, till ÅKH för att kanske bli elit i krok. Dåligt inlägg, men nu ska jag till skolan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Toppen att du börjat uppdatera! :D

2012-09-12 @ 19:00:38
URL: http://svartkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0