Roligt Minne från midnattsols..

fick en liten idée, att skriva om ett roligt minne från midnattsols cupen i Österjörn!

Det var söndag morgon, vi hade precis käkat frukost som bestod av nybakt bröd, yoghurt och musli. Vi skulle precis börja tagga om för en ny tävlingsdag, men först skulle vi städa alla transportburarna. Det var då det hände..

Det fanns två stora containers där vi slängde det gamla underlaget, och jag hade glömt Doris vattenflask hake hemma, så jag använde mig av en snodd som inte höll så bra..
Jag och Emma (Fotoryttarnas.se) skulle då gå och rensa vid containern, Emma höll upp locket på containern medans jag höll transporten rätt ner för att få ut allt, vad tror ni hände?
Jo, vatten flaskan som inte satt fast nå bra ramlade ner i en jätte djup container!!
Jag svor lite grann, medans Emma bara skrattade.
Emma var ju då min hjälpreda, så hon fick vicka ner hela containern så jag kunde nå flaskan, jag kan ju lägga till att jag klev halvt in i den! Men tillslut fick jag ut flaskan, och vi bara skrattade.

Det är ett gott minne från midnattsols 2012!
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

Hehe, det var kul. ;)

2012-06-28 @ 08:03:26
URL: http://fotoryttarnas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0