Läskig dröm..

Igår gick jag och la mig ganska sent, somnade kring tolv. Jag såg på Lets Dance hela kvällen och åt donuts, tidigare hade jag varit på multi och spelat fotboll med Joakim, Moa, Rebecka, Wilma, Robin, Lukas, Marigona och Eskil. Det var riktigt skönt att kunna spela i bara linne!

Nu som rubriken sa, så drömde jag en minst sagt läskig dröm inatt..
När man drömmer så går man igenom saker man tänkt på under dagen, och jag undrar verkligen vad jag tänkt på..

Jag drömde nämligen att det började brinna i garaget, hos kaninerna, under natten och jag fick fritt panik! I drömmen sprang jag ut till garaget och kastade ut daisys bur (den är enkel att lyfta i verkligheten) och stoppade ner Doris där med, sen när garaget var fullt av eld sprang jag tillbaka in och började skrika, sen sprang jag ut igen. Något mer kommer jag inte ihåg..

Jag gjorde iaf vad jag skulle gjort i verkligheten också, förrutom att skrika i garaget, haha! ;)

Idag har jag iaf varit och köpt hö och handlat på stan, skulle Igentligen varit och kollat på en ny ute bur, men icket.. Vi ska typ åka imorgon med och köpa den på plats tror jag, för jag behöver den tills på torsdag!

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Love

Hej HannaPanna! Blogga mer nu! :D:D

2012-06-03 @ 16:07:08
URL: http://klippanskaniner.blogg.se/
Postat av: Wilma

Snygga kläder! :D

2012-06-03 @ 16:09:38
URL: http://vingenshoppkaniner.blogg.se/
Postat av: Emma Jonasson

Du har blivit utmanad av mig på bloggen.. :)

2012-06-04 @ 19:10:48
URL: http://fotoryttarnas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0