Ändring!

Hos Linnea nu.

Vi har vart ute och fotat lite grann, men nu taggar vi mest inför morgon dagen!
Det har dock skett en liten ändring i startfältet imorgon.. Jag kan inte hoppa Lillen (Världens finaste pojk!) för han ska flytta till ett kelhem över sommaren, för att få komma bort på lite semester ett tag. Men jag fick ersättning! Jag ska få äran att hoppa Sävast För kärlekens skull "Smulan" och min favorit, Runaway's Regntrollaren "Egzon". Det kommer nästan bli lite roligare, även fast jag aldrig kan säga nej till Lillen!

Ni får en bild på mig och mitt hjärta!

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Heej Hanna är de kul på tävlingen :)

2012-06-17 @ 15:17:51
URL: http://Viktoriavanamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0