Svar på frågestunden #2

Inte så många frågor, men det beror väll på annat.

Marika's frågor:

- Vem var din första kanin? : Savannens Pink heter hon, en liten hermelin kanin! Om du kollat på bloggen rabbitever så ser du en kanin som heter Callie, vilket är Busans syster.

- Hur kom det sig att du började i kaninhoppning?: Wilma skaffade Tsi och började träna, sedan följde jag med på en tävling och hoppade med Busan. Jag blev helt "kär" i denna sport från första början!

- Hur var din första kaninhopp-tävling? : Det gick inte så bra.. Men jag hade sjukt kul!

- Hur kom det sig att du skaffade kaniner? : Jag har alltid älskat pälsdjur, och märk mina ord, PÄLSdjur. När jag var mindre så hade vi en liten uppfödning av Vandrande pinnar (Uschhaaa!) men jag var inte speciellt förtjust i dom.. Eller jo, från början. Sedan köpte Wilma Callie och då fick jag ha Busan på foder, sen köpte vi henne.

- Vilket var ditt första kaninhinder? :"Trappan" Från Trixie.

- Vilken är din drömkanin? : Just nu en Stjärnan, Regnbågen eller Khaos kanin. Men jag skulle vilja ha en kanin som är snygg och slank, bra föräldrar och en vilja!

- Vad heter alla kaniner du haft? : Busan, Doris, Daisy!

Linnea's Frågor:

• Bästa kaninhoppningsminne? : Busans första tävling!

• Bästa tävlingen? : 1:a Oktober 2011, båda kaninerna gick på 0+0 i kroken, daisy debbade höjd och tog pinne!
Så resultatsmässigt så väljer den tävlingen.

• Bästa träningen? : När jag sovde över hos dig i december!

• H-sele VS Bogsele VS Bröstsele?

• Din absoluta drömkanin? : Läs högre upp för svar!

• Hur många kaniner vill du ha? : 3/4/5

• Vad är ditt mål med kaninerna? : Att dom ska ha viljan till att gå upp till elit!

• Vill du ha en kaninuppfödning? : Har en hemsida, men uppfödningen är inte påbörjad! http://hjartatshk.n.nu

• Vad är ditt mål med kaninhoppningen? : Att lära känna massa folk och få samla minnen med mina små!


Victoria's Frågor:

* Vilket hinder skulle du vilja ha just nu ? : Fyren!

- Vilket hinder tycker du är suuupersnyggt? (verkligen bästa hindret)Du kan välja flera :) : Fyren och Shacket!

TACK FÖR ERA FRÅGOR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0