Min första hopptävling!

Har sjukt dålig fantasi just nu.. så jag tänkte berätta om min Första kaninhopptävling.
Det var året 2008,Jag levde kaninlivet med min lilla hermelin kanin Busan! Hon var ju inte någon riktig hoppkanin, men hon hade viljan som gjärna kunde driva henne frammåt! Hemma hon hoppvillig och kvick, och var en riktigt liten kanin i utseendet.. Men i personligheten var hon en riktig kung! Då kom vi dit, till Toto hallen.. Jag skulle hoppa lätt klass och jag var verkligen sjukt nervös, när det var elit klass.. Typ 3 klasser bort?! xD Men så är det den första tävlingen.. Jag hade ju ingen tävlingsbok, och jag tänkte ju typ att hon kanske blir 3a eller något sånt. Haha, glömm!! Jag hade ju själv inställningen, men det var ju mest för att busan var så duktig på hemmaplan! När det blev dags för lättklassen så tog jag fram busan och sprang igång henne lite grann, sedan när det var våran tur så ställde jag mig med henne vid starten och när dom sa "Varsågod" så släppte verkligen allt! Första hindret var gulan, hon hoppade det i fart, sedan whopps över det andra hindret! Fast sedan tog det stopp.. Jag hann inte i mål med henne, men jag tycker verkligen att det gick bra! Sedan kom pappa och hämtade mig. Jag var iaf nöjd!
Nu bor inte busan kvar hos mig. Efter många om och men så fick hon flytta till min kompis Irma. Hon har det jätte bra vad jag vet!
buselibusan♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Aa! När jag tävlade Benny och Stampe så trodde jag de skulle äga! För här hemma hoppar de som tjuttom! Superhögt! Men på tävlingsbanan gick det segt xD

2012-01-02 @ 22:48:27
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Ah, men jag ska bara komma på alla svaren först ;)

2012-01-03 @ 12:59:18
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Antonia:)

Sjukt bra blogg hanna!! fast den handlar om kaniner:p

2012-01-03 @ 18:35:38
Postat av: Hanna

Sv till antonia; Haha, Antoniaaaa!!Dom är ju bäst! Fast inte för dig som ratar djuren.. ;)

2012-01-03 @ 19:16:27
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Ofc! :D

Jaa mee... ♥♥♥

2012-01-03 @ 19:47:53
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0