Luleås Festligheter!

I helgen händer det massor med saker i lilla Luleå..

1. Luleå Kalaset, såklart!
2. Luleå spelen i fotboll.
3. Luleå kalaset tävlingarna i klubben!

Själv är jag upptagen med två av sakerna, Luleå Kalaset's fester och tivoli och Luleå Spelen i fotboll. Kaninhoppningen fick jag lov att skippa denna helg. Vilket kändes lite skönt faktiskt. Doris behövde vila, hon är ju faktiskt en elit kanin numera..

Vi har samling för match om 20 minuter, så jag måste gå nu. Ska lägga upp massa bilder på Egzon någon dag.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sv: saken är den att jag inte ska skaffa en till jag känner ingen ork för hur många som helst och om jag ska ha en till så blir de från Disa Inge snack om saken :)

2012-08-06 @ 10:26:35
URL: http://viktoriavanamnet.blogg.se
Postat av: Love

Blogga mer Hanna!! :D

2012-08-07 @ 17:23:41
URL: http://klippanskaniner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0