om TIO dagar är det DECEMBER

Ingen snö.. och om tio dagar är det december? Jag fattar 0!

Hej bloggen!
Idag sov jag iaf längre än igår.. Sov till 09.00 istället :3 För mig så tog jag SOVMORGON! sköönt..
Jag VILL åka till Linnea/Gd Ch linnepinne (fråga inte varför jag kallar henne det..) och träna med mina niner, men vi kommer vara ute hela dagen och jag är jätteförkyld.. så nej tack men jag VILL fortfarande!!
Men jag kanske tar ut doris och hoppar en sväng, daisy ska iaf jag ut med.
Kanske lägger upp en video på hur Doris bor? Men min kamera har så dåligt ljus.. Som alla förhoppningsvis vet så bor inte daisy hos mig, hon bor hos min kusin i Gammelstad för att min pappa är allergisk.. :(
Foto: Tilda Larsson

Ha det bra! Bloggar mer sen ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria

har du bara en kanin hemma och den andra hos någon annan :O

varför kan du inte ha båda hemma ? :O



tacksam för svar :)

2011-11-20 @ 14:20:27
URL: http://klarakanin.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0