five thrue's about me!

                                                                  Five thrue's about me!

♥ Jag tar självmord om jag blir allergisk mot pälsdjur.

♥ Jag är ganska bortskämd enligt mina kompisar.

♥ Jag älskar godis och borde ha 101 hål i mina tänder just nu..

♥ Jag ska få tandställning.

♥ Just nu gosar jag med en liten valp som heter Rosa.

♥ Om jag fick välja så skulle jag bara hålla på med kaninhoppning och ridning.

♥ Jag har haft ett eget cheerleading lag och jag var top för det mesta.

♥ Jag klarar mig inte utan mina kompisar och just nu; Wilma L, RJ & CC, Linnea, Wilma, Moa.

♥ Jag tycker jag är en riktigt bra kompis för jag stöttar, och säger till om jag tycker någonting låter fel och jag är ärlig och omtänksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0