Byggprojekt "Kaninstugan"??

Hej bloggen!

Klockan är kring halv tre snart. Jag sitter inne och ser på tv och lyssnar på Super Bass med Nicki Minaj ! Den är asdåligt bra XD
Men i vilket fall, Jag funderar på att börja med byggprojekt "Kaninstugan" till våren för att jag är sugen på att få ett eget hus till kaninerna så fort som möjligt.. Men vi får se om det ens blir av då jag måste resonera mera med min pappa.. Men vi får ju se ;) Tänkte också berätta att jag fick ett litet "skutt" av taggning inför Midnattsols cupen 2012 i österjörn! Jag ska då dit med min klubb BDKH och bästisarna Wilma och Linnea såklart ;) Sen vet jag inte om Mamma också ska följa med, annars delar jag nog stuga med Linnea eller med Wilma och Annika, men vi får se! Som man hör på namnet så är midnattsols cupen speciell, den är nämligen på natten! Eliten är på natten tror jag.. Typ första start 01.00!! Hahahahah.. Ajja det är länge kvar men är fortfarande överdrivet taggad!! XD Haha, nu går jag ut med daisy och botar min midnattsols taggning..
Midnattsols 2011 - Foto Wilma Eliasson

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tagga dit! :D ♥



Va kul att du ska göra en "kaninboda", det är verkligen bra! ;D

2011-11-20 @ 15:04:01
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0