1a advent! + WM & Dubbelkrysset?

Godmorgon!

Idag är det första advent! :D
Äntligen.. Och här hos mormor så har de kommit 2 decimeter snö!!
Vi lär nog fira jul hära i år med ;)

+

Idag när jag kollade på alla inlägg på Kaninhoppning IFokus, då såg jag att MINST 5 st hade gjort inlägg om hindrerna Dubbelkrysset, och WM. Då hade dom flesta av dom skrivit såhär; Det finns inga bilder på hindrerna, och jag vill ha dom!
Då skrev jag, men sök upp bilder på dom? Köp dom ändå, dom är säkert jätte bra! Men alla gick ju lixom emot och sa att dom gjärna ville se bilder på hindrerna först.. XD Men då tänkte jag lägga upp två bilder, bilderna är på Dubbelkrysset och WM! ;D

Dubbelkrysset
Jag tror att det är Sandra Magnusson från kyrkelidens hoppkaniner som har fotat..

WM
Hindret som kaninen hoppar är då WM, Linnea Jansson har fotat!

Hoppas detta hjälper er att bestämma om ni vill ha dom, och isåfall.. Båda eller vilket? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0