I love you santa!

Tack tack tack !

Igår kväll så fick jag öppna mina julklappar, jag fick ett angry bird skal till min Ipad, jag ville ha det as mkt! Sedan fick jag 2 muffinsböcker och Mumin muffins formar! Erkänn gulligt? Sen fick jag kläder från gina tricot, en lila royal klocka med tygband, The sims 3 husdjur. Och en massa andra roliga saker, men sedan sa pappa bah; Sätt dig i fotöljen (stavning xD) och jag bah; heee? Sen kom han och mamma in med världens största kartong, tungt inehåll säger jag bara! Då sa han bah; jamen våran tv har kommit! Då blev jag lite snopen, för jag trodde jag skulle få ett hinder.. Men sedan han bah; Hanna hjälper du mig att packa upp den? Då hjälptes vi åt.. när han packat upp den så dog jag lite smått.. WM !!! <3333333 Jag fick hindret WM! ett skitstort superdupermega bra hinder! Och ett extra plus.. det var rosa! ;3

Bilder kommer senare, nu ska jag duscha sen ska jag nog ut med doris i snön en svängis!


Kommentarer
Postat av: Marika

var har du köpt WM:et, för har inte libra artic lagt ner?

eller hur kommer man in dit på internät?

2011-12-25 @ 12:19:32
URL: http://mirramarika.blogg.se/
Postat av: Victoria

kan du ta en bild på hindret? :D för den på LibraArtics hemsida står det att bild saknas :D

2011-12-25 @ 15:50:18
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0