Fridayfriday!

Idag har skolan varit asbra! Vi såg på "i taket lyser stjärnorna" som är ganska hemsk.. Men asbra endå! Sedan följde rebecka med mig hem, och vi ska videoblogga lite strax.. så det lär ju komma upp! ;)
Aja.. Men imorgon så ska jag sova hos Linnea och jag har med mig, Doris! Så ni kan vänta er lite bilder ;D
HAHH, dör lite smått.. När Rebecka säger med en ganska dryg dialekt "kom ihåg att du nyss lärde mig hur man hoppar med en kanin.." HAH men hon var sjukt duktig! Daisy är en riktigt bra kanin att träna me så ja! Kanske en ny medlem i BDKH? vem vet..

Men kommer en videoblogg snart så see yA!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Läääängtar!!! xD

2011-12-16 @ 21:03:52
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0