Freeeedag!

Fredag, och hela 30 cm snö!! :D

Hej bloggen, denna dagen var så BÄST! Först på morgonen börja vi 8.20 och så såg vi på våran julkalender, diesel råttor & sjömansmöss. Sen gick vi till hemkunskapen, vi bakade julfika! Det snöade ute, vi bakade massa gott, och vi lyssnade på mysig jul musik och hade ljus tända! Så myyysigt!! Sedan gick vi tillbaks när vi fikat klart och då åt vi lunch, vilket var mindre kul för vi var inte direkt hungriga.. Men jag åt iaf ;) Sedan kom bussen och hämtade oss, då åkte vi på bad som var jättekul! Fatta bra dag?! ;D

Nu har jag varit med kompisar, och var nyss ute med daisy i plumssnö. Askul! För daisy älskar verkligen snön, så hon bara tjoar och skuttar omkring ♥ Fina nini!!
Nu ska jag snart äta tacos, sedan ska jag se på IDOLFINALEN !! :dd
Kramiz!♥ Kommer tyvärr vara borta heeela dagen imorgon.. Vi får se om jag kan updatera!

Kommentarer
Postat av: Marika

Har också haft bra skoldag!

Ist. för mattelektion så hade vi göttebord så fick vi proppa i oss så mycket glass, godis, chips, dricka och annat gott.

Vi fick ta så mycket vi ville ha!!!!

2011-12-09 @ 21:26:22
URL: http://kaninhoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0