Beställt!

Nu har jag beställt hem två 3 m koppel och en bogsele till daisan, ni får se färgerna på produkterna när dom kommit hem till mig ;)
Kändes som att det verkligen var dags att utöka mitt Sel & Koppel sortiment.. Så nu är det bara att vänta! Jag valde att beställa från Trocaderos selar och koppel för att jag inte vågar chansa, och beställa hem från rabb-it. Vad jag har hört så har dom haft en riktigt lång väntetid på beställningarna, och att dom flesta inte ens får något svar! Och jag behöver verkligen nya selar och koppel nu så jag valde att beställa ifrån Troca's för att jag to.m fått selarna inom förloppet av två dagar för att jag och Frida (ägaren av Troca's) båda bor i norr och känner varandra. Så idag Hissar jag och Rekommenderar Trocaderos selar och koppel! :D
Arkivbild på mitt längsta koppel just nu, det är 2.5 meter långt (väldigt kort igentligen..), insåg att jag behövde längre koppel!

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: aa, men jag var tvungen att ha tröjan innanför byxorna för annars skulle tröjan åkt upp ;)

2011-12-27 @ 11:34:41
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0