BDGH..?

HAHAH! Check this out...

klicka HÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till den roliga videon!

Kommentarer
Postat av: Agnes

SV: Jag brukar ge mina kaniner "godispinnar" ibland. När jag har fått pris på tävlingar brukar jag ta "godispinnar" och då får de det. Annars ger jag dem inte det då jag inte har tid att köpa hem det. Hö och vanliga pinnar har jag hemma ;) Och mamma och pappa orkar inte åka och köpa ett par "godispinnar" när kaninerna klarar sig utan det ;)



SV2: På morgonen får mina kaniner hö och vatten. När jag kommer hem från skolan lika så och sen på kvällen.

Gnagpinnar får de i samband med att jag gör rent buren. Och Molly och Hoppsan brukar även få lite halm då som de gärna tuggar i sig lite av.



P.S Tack för dina kommentarer!

2011-12-23 @ 16:07:55
URL: http://kaninkompisarnasklubb.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, gud vad söt gerbil :D helt otroligt :D

2011-12-23 @ 17:23:07
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0